loading...
منچسترنیوز
آخرین ارسال های انجمن
مـهـدی بازدید : 92 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

آندریاس پریرا در بازی با سن خوزه موفق به زدن اولین گلش برای تیم اصلی منچستریونایتد شد. او از اینکه گل اولش را با سر به ثمر رسانده است هیجان زده است. وی همچنین تاکید کرد که در هر پستی که فن خال از او بخواهد بازی خواهد کرد.
 آندریاس پریرا که در زدن ضربات آزاد تبهر خوبی دارد، از اینکه اولین گلش برای منچستریونایتد را با ضربه سر زده است هیجان زده می باشد. بهترین بازیکن فصل قبل آکادمی منچستریونایتد می گوید که از شانس ایجاد شده در مسابقات پیش فصل نهایت استفاده را خواهد برد. عملکرد این بازیکن 20 ساله مقابل سن خوزه موجب ستایش فن خال از بازیکن جوانش شد. پریرا در مصاحبه با شبکه رسمی منچستریونایتد درباره بازی گفت:

از اینکه اولین گلم را برای تیم اصلی منچستریونایتد زدم و بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم خوشحال هستم. فکر می کنم این اولین گلم با ضربه سر بود، بنابراین از اینکه اولین گلم را با ضربه سر زده ام خوشحالم. فکر می کنم برای تحت تاثیر قرار دادن سرمربی تیم، برای تحت تاثیر قرار دادن همه، باید تلاش کنم تا بازی خوبی را ارائه دهم. این گونه می توانم تیم اصلی را همراهی کنم. فکر می کنم این برایم اهمیت دارد که در پست های متفاوت بازی کنم. اگر رییس از من بخواهد که در سمت چپ یا در پشت مهاجم بازی کنم، من همان جایی بازی خواهم کرد که او می خواهد، پس از این لحاظ مشکلی وجود نخواهد داشت.
فن خال پس از بازی با سن خوزه به تمجید از عملکرد پریرا و لینگارد پرداخته بود. منچستریونایتد در دیدار بعدی خود در روز شنبه به مصاف بارسلونا خواهد رفت.

منبع : طرفداری
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بروزترین خبرگزاری منچستریونایتد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نتیجه دیدار منچستر یونایتد و بارسلونا ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 269
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 944
  • بازدید سال : 5,888
  • بازدید کلی : 109,179