loading...
منچسترنیوز
آخرین ارسال های انجمن
محمد حسن بازدید : 99 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)
جیمز ویلسون امیدوار است تا سال آینده را بدون مصدومیت سپری کرده و نظر لوییس فن خال را جلب کند.
از جیمز ویلسون به عنوان یکی از با استعداد ترین مهاجمان جوان لیگ انگلستان یاد می شود. وی اولین بازی خود با پیراهن یونایتد را زیر نظر رایان گیگز انجام داد و موفق شد دو گل به ثمر برساند. او فصل گذشته، در 17 بازی توسط لوییس فن خال به کار گرفته شد.
مـهـدی بازدید : 87 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

ستاره سوئدی پی اس جی اظهار نظری درباره سرمربی یونایتد کرده که احتمال پیوستنش به این تیم را رد می کند.
فان گال گفته که سورپرایزی برای هواداران دارد و قرار است یک بازیکن به خدمت گیرند. برخی رسانه ها مدعی شدند که این سورپرایز زلاتان است. اما ستاره سوئدی این احتمال را با یک اظهار نظر رد کرده است:«او در آژاکس یک مدیر برود و سبکی که او کار می کند سبکی نیست که من کار کنم. اما در نهایت او حرفه ای است و من هم حرفه ای هستم. با هر کسی که کار کنم، هیچ گاه چنین مشکلاتی پیدا نمی کنم. چون در نهایت من باید کارم را انجام دهم و او هم باید کار خودش را انجام دهد. ممکن است جنگ های زیادی به وجود آید، اما این همان چیزی است که من دوست دارم».

مـهـدی بازدید : 132 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (2)

مجله معتبر فرانس فوتبال شب گذشته در نسخه دیجیتال خود ادعا کرد که کار انتقال دی ماریا به پاری سن ژرمن نهایی شده و امروز این خبر رسما اعلام خواهد شد.
در حالیکه دی ماریا هنوز به تمرینات پیش فصل منچستریونایتد در آمریکا اضافه نشده، پیش بینی می شود که او مستقیما به اردوی پاری سن ژرمن ملحق شود. 

مـهـدی بازدید : 124 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

تیم های لیگ برتر انگلستان در فصل 2016-2015 مجموعاً 222/85 میلیون پوند را از تبلیغات روی پیراهن خود به دست خواهند آورد. در این میان، سهم بعضی باشگاه ها بیشتر از 750 هزار پوند در تمام طول فصل نخواهد بود.
جدول و جزئیات را در ادامه مطلب مشاهده کنید .

مـهـدی بازدید : 86 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)


استادیوم لیوایز در سانتا کلارا آماده بازی (پس) فردا شب منچستریونایتد و بارسونا شده است. این دیدار در ساعت 00:35 بامداد یکشنبه برگزار خواهد شد.


مـهـدی بازدید : 117 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)


به گزارش منچسترنیوز و به نقل از skysports : پاکو الکاسر بازیکن والنسیا که اکنون به صورت قرضی در تیم ختافه بازی میکند گقت : اوتامندی یک بازیکن بزرگ است و من او را دوست دارم ولی نباید به فکر منافع خود باشد . او باید در تیم والنسیا بماند و برای موفقیت این تیم در لیگ و ... مبارزه کنید  

لویس فن خال برای تقویت خط دفاعی تیم اقدام به خرید این بازیکن کرده.


مـهـدی بازدید : 81 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)


به گزارش منچسترنیوز - منچستریونایتد به دنبال این است که لینگارد را در تیم اصلی قرار دهد و از او استفاده کند

لازم به ذکر است که این بازیکن اکنون در تیم دربی کانتی بازی میکند و در 8 بازی برای این تیم 1 گل به ثمر رسانده است و همچنین سابقه بازی در تیم زیر 21 ساله های انگلستان را هم دارد


مـهـدی بازدید : 144 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

مجله معروف فرانس فوتبال در گزارشی، ادعا کرده است که باشگاه های منچستریونایتد و پاری سن ژرمن بر سر انتقال آنخل دی ماریا به توافق رسیده اند.
آنخل دی ماریا فصل گذشته از رئال مادرید به منچستریونایتد منتقل شد اما سپری کردن یک فصل ناموفق با شیاطین سرخ باعث شده که گمانه زنی ها در مورد جدایی او از یونایتد افزایش یابد. یکی از مشتریانی که مدت هاست از تمایلش برای جذب این بازیکن آرژانتینی گفته می شود، پاری سن ژرمن است. این باشگاه فرانسوی تابستان گذشته هم تمایل داشت که این بازیکن را از رئال بخرد اما به دلیل محدودیت های مالی ناشی از قوانین یوفا، نتوانست در رقابت با منچستریونایتد پیروز شود.
مـهـدی بازدید : 131 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)


ده خیا در بازی با بارسلونا به میدان خواهد رفت.

بعد از آنکه ده خیا در دو بازی اول منچستریونایتد در تور آمریکا به میدان نرفت، معاینه و اسکن روی ناحیه مصدوم او صورت گرفت ولی مشخص شد که وی مشکل جدی ندارد و به این ترتیب فن خال از وی خواسته که خودش را برای دیدار با بارسلونا آماده کند چرا که قصد دارد از وی استفاده کند.

مـهـدی بازدید : 92 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

آندریاس پریرا در بازی با سن خوزه موفق به زدن اولین گلش برای تیم اصلی منچستریونایتد شد. او از اینکه گل اولش را با سر به ثمر رسانده است هیجان زده است. وی همچنین تاکید کرد که در هر پستی که فن خال از او بخواهد بازی خواهد کرد.

مـهـدی بازدید : 242 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

دلیل علاقه دروازه‌بان شماره یک منچستریونایتد به جدایی از اولدترافورد مشخص شد.
داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد به دلیل آنچه«عدم اعتقاد فن‌‌خال به توانایی او» نامیده شده، قصد ترک اولدترافورد را دارد.

بنابر ادعای ABC ،فن‌خال از زمان شروع دوران مربیگری در جمع شیاطین سرخ به دنبال خرید کیلور ناواس، دروازه‌بان کاستاریکایی حال حاضر رئال‌مادرید بود و  چندان به دخه‌آ بها نمی‌داد.

مـهـدی بازدید : 186 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (2)

آنخل دی ماریا پس از یک فصل توام با ناکامی در منچستریونایتد، قصد ترک این باشگاه را دارد.
دی ماریا تابستان گذشته با رقم 75 میلیون یورو از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست اما هرگز نتوانست شایستگی هایش را در الدترافورد نشان دهد و حال قصد جدایی از این تیم را دارد. 

محمد حسن بازدید : 64 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

آندر هررا معتقد است که بازیکنان جدید منچستریونایتد به رقابت کردن این باشگاه در رقایت های مختلف داخلی و اروپایی کمک خواهند کرد. هررا به طور خاص به تمجید از باستین شواین اشتایگر پرداخت.

محمد حسن بازدید : 87 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

تنها 12 ماه از پایان قرارداد اشلی یانگ با شیاطین سرخ باقی مانده است، اما هنوز این باشگاه پیشنهادی را برای تمدید قرارداد این بازیکن به وی ارائه نداده است.

مـهـدی بازدید : 82 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)


رافا بنیتس، سرمربی رئال مادرید عنوان کرد که مطمئن است راموس در رئال می‌ماند.

منچستریونایتد خواهان جذب مدافع اسپانیایی است ولی رئال به هیچ وجه قصد فروش کاپیتان خود را ندارد.بنیتس نیز عنوان کرد که مطمئن است راموس در رئال خواهد ماند.


مـهـدی بازدید : 82 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا عنوان کرد که تیمش پیشنهادی برای پدرو، هافبک 27 ساله ی خود دریافت نکرده است.
چلسی، منچستریونایتد و آرسنال به دنبال جذب پدرو برای فصل بعد هستند. با وجود اینکه بوسکتس، احتمال جدایی پدرو را تایید کرد و گفت که او در مورد آینده اش در بارسا شک و شبهه هایی دارد، بارتومئو عنوان کرد که هنوز پیشنهادی برای هافبک اسپانیایی دریافت نکرده است.

مـهـدی بازدید : 103 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

ممفیس دپای گلِ اولش برایِ منچستر یونایتد را مقابلِ سن خوزه زد، اما این تازه آغازِ کار او برایِ تیمِ لویی ون گال است
لویی ون گال هیچوقت قبل از پایانِ فصل سراغِ خریدِ بازیکنِ جدید نمی‌رود، چون اعتقاد دارد این کار، تمرکزِ تیمش را به هم می‌زند. اما او در موردِ ممفیس دپای استثناء قائل شد و پیش از باز شدنِ پنجره‌یِ نقل و انتقالاتِ تابستانی، با ستاره‌یِ جوانِ آیندهوون به توافقِ نهایی رسید.

مـهـدی بازدید : 83 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)


یورنته مهاجم اسپانیایی یوونتوس راهی رئال مادرید خواهد شد.

بر اساس گزارش چند منبع ایتالیایی، یورنته مهاجم اسپانیایی یوونتوس راهی رئال مادرید خواهد شد، بنیتز به جذب این بازیکن امیدوار است و او را در برنامه های خود برای فصل آینده قرار داده است.

مـهـدی بازدید : 132 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

یک نشریه اسپانیایی ادعا کرده است که شیاطین سرخ برای خرید مهاجم تیم فوتبال بارسلونا ۳۰ میلیون یورو در نظر گرفته‌اند و او تا رسیدن به اولدترافورد فاصله زیادی ندارد.
نشریه آس اسپانیا از قریب‌الوقوع بودن عقد یک قرارداد 30 میلیون پوندی خبر داده و نوشته است که 24 میلیون این مبلغ بابت خود قرارداد و شش میلیون دیگر بابت پاداش‌ها و مزایاست.
مـهـدی بازدید : 60 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)

کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ، شایعه پیشنهاد 100 میلیون یورویی ‏منچستریونایتد برای خرید توماس مولر را رد کرد.‏
رد شایعه پیشنهاد هنگفت یونایتد برای مولر
بایرنی ها در حال حاضر در برای تور پیش فصل در چین به سر می برند اما ‏رسانه های آلمانی ادعا کردند که یونایتدها پیشنهادی خیره کننده برای این ملی پوش آلمانی ارائه داده اند. ‏
اما رومینیگه در گفتگو با کیکر تاکید کرد که در ادعای پیشنهاد 100 میلیون یورویی یونایتدها اغراق است ‏و در این مورد "یک کلاغ، چهل کلاغ" شده است.‏

مـهـدی بازدید : 139 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)


اختصاصی منچستر نیوز - به گزارش skysports آندر هررا از بازی کردن در کنار خرید های جدید منچستریونایتد هیجان زده است

وی از رقابت برای بازی کردن در قسمت میانی که با اضافه شدن شواین اشتایگر و مورگان اشنایدرلین همراه بوده است خوشحال است و هیچ احساس ناراحتی نمی کند !

 

هررا در اولین فصل حضور خود در الدترافورد به عنوان یک بازیکن فیکس در ترکیب فن خال بود ولی با اضافه شدن بازیکنان جدید کار او نسبتا سخت شده است 

رسول فتاحی بازدید : 83 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)


برای بهبود در خبر رسانی به شما عزیزان ، منچسترنیوز از دوستانی که دوست دار باشگاه هستند و این توانایی رو در خودشون می بینن که در منچسترنیوز نویسنده بشن استقبال میکنه جهت این امر با ایمیل  manchester.news@chmail.ir تماس حاصل فرمایند .

با تشکر ...

تعداد صفحات : 3

درباره ما
بروزترین خبرگزاری منچستریونایتد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نتیجه دیدار منچستر یونایتد و بارسلونا ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 269
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 923
  • بازدید سال : 5,867
  • بازدید کلی : 109,158