loading...
منچسترنیوز
آخرین ارسال های انجمن
محمد حسن بازدید : 87 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

تنها 12 ماه از پایان قرارداد اشلی یانگ با شیاطین سرخ باقی مانده است، اما هنوز این باشگاه پیشنهادی را برای تمدید قرارداد این بازیکن به وی ارائه نداده است.

اشلی یانگ اعلام کرد که همچنان منتظر دریافت پیشنهاد تمدید قرارداد از منچستریونایتد است. در حالی که کمتر از 12 ماه تا پایان قراداد یانگِ 30 ساله با یونایتد مانده است، این بازیکن هنوز پیشنهادی را برای تمدید قرارداد از باشگاه خود دریافت نکرده است.

اشلی یانگ یکی از بهترین بازیکنان فن خال در فصل گذشته بود و با عملکردهای چشم گیر خود موفق به تثبیت جایگاه خود در ترکیب اصلی یونایتد و نیمکت نشین کردن آنخل دی ماریا شد. با این حال، اضافه شدن ممفیس دیپای به منچستریونایتد در تابستان جاری و شایعات علاقه باشگاه به جذب پدرو رودریگز باعث شده است تا جایگاه یانگ در این تیم به خطر بیفتد. یانگ درباره وضعیت قرادادش با منچستریونایتد گفته است:

درباره چگونگی پیش رفتن شرایط تمدید قراردادم باید از باشگاه سوال کنید. من در یکی از بزرگترین باشگاه های جهان بازی می کنم، پس می خواهم تا بیشترین زمان ممکن در اینجا بمانم. این دقیقاً چیزیست که می خواهم. فکر می کنم بسیار از مردم فکر می کردند که من با باشگاه قرارداد جدیدی را امضا کرده ام، اما این اتفاق نیفتاده است. همه چیز در دست باشگاه است، پس باید منتظر بمانم و ببینم که چه می شود. در حال حاضرمی خواهم که در زمین حضور داشته باشم و بازی کنم. در حال حاضر در تور هستیم، پس می خواهم از این مقطع لذت ببرم. امیدوارم که بتوانیم مسائل را حل کنیم. صحبت های ابتدایی در این زمینه قبل تر انجام شده است، بنابراین می خواهم که بازی ام را انجام دهم و این چیزها را به مدیر برنامه هایم بسپارم.

یانگ در فصل پیش 26 بازی را برای منچستریونایتد انجام داد. از زمان پیوستن به منچستریونایتد در سال 2011، این بیشترین تعداد بازی های او در یک فصل برای این باشگاه بود. با این حال او فصل گذشته را در پست جدید پیستون چپ به کار گرفته شده بود. یانگ درباره فصل گذشته عنوان کرد:

من از شرایطم در فصل گذشته بسیار خرسند هستم، اما آن فصل گذشته بود. وارد فصل جدیدی شده ایم و من باید اعتماد به نفسم در فصل گذشته را دوباره پیدا کنم. امیدوارم که در فصل جدید نیز شرایطم همچون فصل گذشته باشد. سرمربی تیم 11 بازیکن را انتخاب می کند و امیدوارم که یکی از آن 11 نفر باشم. من کم کم در حال نزدیک شدن به سطحی جدید از سن یک بازیکن حرفه ای فوتبال هستم، اما با این حال همچنان می خواهم که در هر هفته بازی کنم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بروزترین خبرگزاری منچستریونایتد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نتیجه دیدار منچستر یونایتد و بارسلونا ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 269
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 935
  • بازدید سال : 5,879
  • بازدید کلی : 109,170